307 sw 2011.03.02. 09:19

Index

Még a próbaúton gyanússá vált, de azóta teljesen megbizonyosodtam afelől, hogy a kormánykapcsoló a 307-ben sz@r.

Azt csinálta ugyanis, hogy az indexkar változatlan állása mellett villantott 3-4-et, és aztán semmi. Jellemzően bal oldalra, de néha jobbra is, általában egyenes-közeli kormányállásnál. Ez mondjuk egy T-elágazásban kínos tud lenni.

Szóval rászántam magam a cserére. Egy ilyen új ára 50 ezer felett van, használtat nem mertem, viszont a racing bazáron hirdettek egyet 25 000 ért. Ezt meg is vettem hétfőn, és hétfőn este a szerelőhöz vittem a kocsit. Este neki is ugrott, és 1/2 10-kor felhívott, mondván, hogy gond van. A kapcsoló 4 csatlakozójából az egyiknél volt egy minimális eltérés, így persze nem lehetett összerakni. De miért van eltérés? Máz az elektronika? Működni fog egyáltalán? Elfüstöl? Tönkreteszi a BSI-t?

Végül amellett döntöttem, hogy próbálja meg berakni, ez sikerült is neki, de az új kapcsolóban a légzsák szalagkábele törött volt. Ezt átrakta a régiből, és kedd estére szépen hazajött a kocsi.

A munkadíj 20 000 Ft volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://307sw.blog.hu/api/trackback/id/tr1002703418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása