2011.03.02. 09:19
Index
Még a próbaúton gyanússá vált, de azóta teljesen megbizonyosodtam afelől, hogy a kormánykapcsoló a 307-ben sz@r.
Azt csinálta ugyanis, hogy az indexkar változatlan állása mellett villantott 3-4-et, és aztán semmi. Jellemzően bal oldalra, de néha jobbra is, általában egyenes-közeli kormányállásnál. Ez mondjuk egy T-elágazásban kínos tud lenni.
Szóval rászántam magam a cserére. Egy ilyen új ára 50 ezer felett van, használtat nem mertem, viszont a racing bazáron hirdettek egyet 25 000 ért. Ezt meg is vettem hétfőn, és hétfőn este a szerelőhöz vittem a kocsit. Este neki is ugrott, és 1/2 10-kor felhívott, mondván, hogy gond van. A kapcsoló 4 csatlakozójából az egyiknél volt egy minimális eltérés, így persze nem lehetett összerakni. De miért van eltérés? Máz az elektronika? Működni fog egyáltalán? Elfüstöl? Tönkreteszi a BSI-t?
Végül amellett döntöttem, hogy próbálja meg berakni, ez sikerült is neki, de az új kapcsolóban a légzsák szalagkábele törött volt. Ezt átrakta a régiből, és kedd estére szépen hazajött a kocsi.
A munkadíj 20 000 Ft volt.
Szólj hozzá!
Címkék: pénz 307 villamosság
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.