307 sw 2011.02.02. 09:42

Kezdetek

Kellemes probléma

 

 2011 január első napjaiban megtudtuk, hogy családunk létszáma 4-ről 5-re fog nőni.

 

Ez azt jelentette, hogy a családi járműpark gyors áttekintésre került:

  • Peugeot 306 kombi (klíma, stb.) ez volt eddig a családi autó
  • Peugeot 306 ferdehátú (alap kivitel) ez volt a gyerekhordó autó
  • Yakimoto scooter ez volt az élvezet a nyári napokon munkába

 

A probléma ott van, hogy a kombi (persze a másik kettő is) kicsi széltében 3 normális gyerekülés befogadására, illetve hátul csak csípőöv van. A ferdehátút ősszel vettük, apró pénzért, a robogó pedig még garis.

Tehát a legnagyobb pénzt a kombiból lehet kivenni, az megy. Lemosattam, körbefotóztam a gépet január végén, és február 1.-én eladtuk. 640 000 Ft-ot kaptunk érte.

Eddig Citroen Xsara Picasso-t néztünk, elsősorban 2002-2003 évjáratban, és lehetőleg 1,2 millió alatt. Eleinte néztem még Zafirát, Sharan/Alhamra/Galaxyt, sőt Peugeot 807-t is.

Utóbbiak az áruk/felszereltségük/koruk miatt kiestek, így gyakorlatilag Picassora szűkült a látótér. Olvastam népítéletet, fórumot, mindent, már egészen képben voltam, volt is egy kedvenc autó Kecskeméten, de változott a helyzet...

A bejegyzés trackback címe:

https://307sw.blog.hu/api/trackback/id/tr792669867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ketmolnarauto · https://ketmolnarauto.hu 2019.09.01. 02:11:01

Mindig a piszkos anyagiak, de ha már ennyire anyagias világban élsz, és Peugeot tulajdonos vagy, akkor ne felejtsd el:
ketmolnarauto.hu/modelek/peugeot
süti beállítások módosítása